Termofor z pestek wiśni

INSTRUKCJA

Jak przygotować termofor z pestek wiśni na ciepło - instrukcja

Jak ogrzać Yokompres?

w piekarniku

100◦ / 🕒 20-30 minut

w mikrofalówce

600W / 🕒 1-2 minuty

Jak przygotować termofor z pestek wiśni na zimno - instrukcja

Jak schłodzić Yokompres?

w zamrażarce

🕒 min. 30 minut

w lodówce

🕒 min. 60 minut

pomysł

Czas podany w instrukcji dotyczy przygotowywania termoforu z pestek wiśni o wadze ok. 450g
– właśnie tyle pestek ma w sobie Yokompres.

To, jak mocno będziesz ogrzewać Yokompres lub go chłodzić, zależy od Ciebie i tego co lubisz!
Pamiętaj jednak o bezpieczeństwie! Zbyt wysoka/niska temperatura może podrażnić  Twoją skórę.

Jeżeli nie wiesz, jaką temperaturę powinien mieć Yokompres, moja rada jest taka: gdy po przyłożeniu do ciała czujesz komfort i/lub ulgę, to znaczy, że jest idealny! Jeżeli nie czujesz różnicy, daj mu jeszcze trochę czasu na nabranie temperatury. Jeżeli wrażenia są zbyt intensywne, owiń Yokompres chustką lub kocem, a następnym razem grzej/chłódź go krócej.

Podczas podgrzewania Yokompresu w piekarniku upewnij się, że materiał nie dotyka nagrzanych ścianek lub grilla. W przypadku mikrofali sprawdź, czy Yokompres może swobodnie kręcić się podczas podgrzewania.
🍒
Tutaj opisałam, jak bezpiecznie podgrzać termofor z pestek wiśni!

Gdzie przykładać ciepły Yokompres?

NA BRZUCH

Nie przypadkowo Yokompres ma kształt macicy. Idealnie dopasowuje się do brzucha i możesz z nim siedzieć lub leżeć w dowolnej pozycji.

NA KARK

Połóż ciepły termofor z pestek wiśni na swoje barki lub kark. Wówczas dwa ramiona Yokompresu otulają szyję, a środkowy opada wzdłuż kręgosłupa.

NA LĘDŹWIE

Pomyśl o rozluźniającym cieple, które rozpływa się po Twoich lędźwiach. Tak właśnie możesz zrelaksować się, gdy położysz Yokompres na swoje plecy.

Gdzie przykładać zimny Yokompres?

NA CZOŁO

Schłodź termofor z pestek wiśni w zamrażarce zgodnie z instrukcja i gdy nabierze odpowiedniej temperatury połóż na swoje czoło oraz skronie.

NA SPUCHNIĘTE NOGI

Przyłóż Yokompres do swoich stóp lub łydek. To przyjemne szczególnie wtedy, gdy Twoje ciało ma tendencję do zatrzymywania płynów.

PO WYSIŁKU

Zimne okłady pozwalają wyciszyć naczynia krwionośne po wysiłku, a także zmniejszają prawdopodobieństwo zakwasów.